fredag 30. desember 2011

Ny hobby



Nå skal jeg skryte litt.
Ikke av meg selv som har vært flink og kjøpt en ny lysestake.
Ikke av Humla som er så skjønn.
Men av min snille, og flinke mann.
Siden det har vært jul, så har jeg jo fått en gave da.
Og helt på egenhånd, har han klart og kjøpe meg en ny hobby, uten at jeg hadde noen som helst anelse.
På julaften pakket jeg opp en maskin! En symaskin!!!
Og i tillegg en boks full av alt mulig ting og tang man trenger.
Er han ikke flink?






Har rigga meg til på spisestuebordet i stua, så jeg ikke forsvinner helt..
Så spørs det da, hvor lenge han er fornøyd med årets valg av julegave.

For min tid i sofaen på kvelden er nok forbi.
For så fort Humla er i sengs, så klør det i fingra.
Og siden det er sikkert 6 år siden sist jeg rørte en symaskin, så går det ikke akkurat unna enda.

Jeg har fått sydd en selebukse og en genser til Humla da.
Og jeg fikk litt sjokk da jeg fant ut at jeg har brukt nesten 10 timer bak sysamskinen tilsammen på disse 2 plaggene! Men når man ikke skjønner 10 av orda i den første setningen på sy-oppskriften så ble det mye knoting, googling, og spretting...




Uglemønster på lommer forran

Bilmønster i stretch stoff.

post signature

7 kommentarer:

  1. Genial gave til kreativ mamma fra en oppfinnsom pappa!! Søte klær, da, så flink du er! klem Tante Marit!

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant! Blei skikkelig imponert vettu;) kan ikke huske steg har NASA så mye om det heller! Det morsomme var at jeg ikke viste noe;)

    SvarSlett
  3. Look at you miss talented :) Thats amazing. Now I know where to go if I need anything sewed hehe...

    SvarSlett
  4. haha, Pearl, du må kjøpe en du å, så kan vi starte syklubb :-)

    SvarSlett
  5. Hvis du har lyst på en skikkelig utfordring, så trenger jeg nytt trekk til sofaene mine!! Jeg kjøper stoff ;) Haha, har gjort deet en gang for mye selv...... Og du er jo skikkelig flink!!

    Sunniva

    SvarSlett
  6. haha... we so should.. Ill get a machine and you can come over some nights and we can sew away LOL... not really my style. But could be fun LOL ;)

    SvarSlett
  7. WOW!!Du er flink, assa!!Skulle ønske jeg kunne sy jeg å!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)
Setter pris på hver og en lille kommentar!
Husk og skriv hvem den er fra :-)